czwartek, 24 lutego 2011

"Nawias-zawias w foteliku"

No co to się dzieje... ; >
Dni dobroci dla Kiki&Biany? Ludzie oszaleli chyba haha.
Biedny Jasper nie zdał dzisiaj prawka, chodź mocno trzymałyśmy za niego kciuki i ubolewałyśmy nad jego nieobecnością w szkole : (.Ale zdasz następnym razem ! Poza tym to nasza jakże to wspaniała, inteligentna i utalentowana czwórka (Kika&Biana + Jasper&Pogan) zgarnęła 5 z biol. z  hemofili i daltonizmu jea, ciekawe co jutro zgarniemy ze spr. z historii ; >.
Ja popadam w długi...xd ale jutro zwracam wszystko bo jeszcze będe "harować miesiąc w piwnicy" albo "oddawać w naturze" i to dopiero będzie.


12 komentarzy:

  1. będziesz tyrać u kacpra w piwnicy przez miesiąc ! a ja będę ci przynosić potajemnie żarcie, ale ciiii - to tajemnica ! bo jak się dowie to cię rozwali ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. rozwali ?! hahaah osz..ja tam wole jednak spłacić swój dług ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 zdjęcie jest smakowite... ahahahha <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wróciłam ze zdejmowania ; D dziwnie się czuję, wolałam mój aparat ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam przepiękna historia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no to zycze z historii 6 z plusem i wykrzyknikiem. ladny kolor włosów masz :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki wspaniały kubek termiczny! Ile one kosztują, bo nie mogę sie doczytać na stronie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że w Łodzi nie ma Starbucks. :<
    łaa, ja chyba dawno dawno temu załapałam jakąś 5 xd

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje jest najwazniejsze,pozytywnie myslec,ale to nie zawsze pomaga.
    pozytywnym mysleniem nie wyczaruje starbucksa a juz napewno takiego super kubka jak Ty masz!:(

    OdpowiedzUsuń
  10. czuję się jak bym nie miała zębów ; / ale szok jest po zdjęciu ;)
    ale ładne są, wreszcie idealnie proste !

    OdpowiedzUsuń
  11. ej to nie fair,ale mi zrobiłaś ochotę na kawę <3 .! ;-)

    OdpowiedzUsuń