poniedziałek, 31 stycznia 2011

magic.


Jest cudownie.Nic dodać nic ująć.






23 komentarze:

  1. podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzecie zdjęcie jest słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz włosy i usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia jak zwykle cudne :) i piosenka też mogę poprosić o tytuł ?
    ~kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Usta usta usta <3
    Tez ich sobie zazdroszcze biorac pod uwage, ze przez cale polrocze uczylam sie lacznie maks 5 godzin xd w pierwszej

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna piosenka! I super zdjęcia:) Ostatnie genialne!:D A na 5tym co to jest??:D

    Cieszę się baaardzo, że jesteś szczęśliwa:)
    Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatuszki, loczki.. Ach, jesteś tak uroczo dziewczęca Bianko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekł mnie ten warkoczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie dzięki :*
    Szczerze mówiąc to nie do końca pierwszy raz przed kamerą, bo kilka razy występowałam w telewizji, ale pierwszy raz sama mówiłam do kamery. Co innego, gdy jest operator, gdy jest dziennikarz, którzy zadaje pytanie, wtedy mówisz do kogoś, a co innego, gdy jesteś sam-na-sam z kamerą w pustym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz Świetnego Bloga!
    Będziemy zaglądać:)

    Zapraszamy:

    www.darling-diem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Sczególnie ostatnie. :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki jest na prawdę świetna ;*
    ~kamila

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety okazało się że sofa jest za droga :(((
    i jestem totalnie zła. mam nadzieję, że jeszcze znajdę coś ładnego... bluzka w kwiatki ładna i warkoczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza fryzura ;)

    Zapraszam na mojego bloga :-)
    http://fashioonfever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. to zdjęcie z ustami całkiem mnie zauroczyło *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są świetne! masz lustrzankę?;> jak tak to jaką?
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia :)
    bardzo mi się podobają,zwłaszcza ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń