środa, 19 stycznia 2011

super.super.super.

Tak więc zaczne może od poniedziałku.
W poniedziałek strasznie dłużyło mi się w szkole.Całe szczęście nie było ostatniej lekcji i udałyśmy się z Kiką na kawe, którą musiałyśmy posłodzić 10 saszetkami cukru haha, a następnie po Tomasza pod jego szkołe.Z Tomkiem poszłyśmy na obiad, później dołączył do nas Janek i koło 16 zwinęłyśmy się do domu gdyż Kika, biedna, schorowana umierała z mdłości.
Wczoraj pojechałam do szkoły tylko na 30 min, po tym czasie wróciłam się do domu bo źle sie czułam i tak przeleżałam i przespałam cały dzień.Super.
No a dzisiaj, oczywiście twardo idziemy z Kiką do szkoły....
Minął tylko przystanek "wesele" a my już zrezygnowane dzwonimy do Kacpra z radosną nowiną iż zabieramy go na kawe.Skończyło się niestety na czymś innym niż kawa i w dodatku w towarzystwie Kacpra, Tomka, Szymona i Jurka u Jurka w domu.
Po "szkole" pojechałyśmy jeszcze na czekolade do coffee heaven i niestety musiałam odwołać moje spotkanie z Jankiem gdyż kiepsko sie czułam.
Tak, dodam jeszcze, że cała moja rodzina jest chora, ja wracając od Jurka już źle sie czułam i takim oto sposobem mój brat zaraził mnie zapaleniem oskrzeli i właśnie ide zażyć antybiotyk ; )
xoxo


10 komentarzy:

  1. fajnie, ze masz zapalenie oskrzeli. moja pani doktor za kazdym razem zdiagnozywowuje u mnie zapalenie gardla xd i w sumie nie fajnie, ze masz zapalenie oskrzeli. powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. antybiotyki to złoo :) zdrówka życze.
    p.s. piękne to kwiatowe coś na 4 foto. Co to?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze to nieźle masz z tą chorobą, cała rodzinka i na dodatek sama się zaraziłaś , życzę zdrowia :)
    ~kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam, oj tam... po co w ogóle chodzić do szkoły skoro jest tyle ciekawszych rzeczy do roboty xP
    kuruj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia;**

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka. ;) zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj szybko do zdrowia. ;.) masz talencik do zdjęć. ;.d

    OdpowiedzUsuń
  8. ej a gdzie mój komentarz dotyczący przedostatniego zdjęcia : < ?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tu :) i życzę zdrowiaaa dużoo :) zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń