czwartek, 21 kwietnia 2011

I like, I like...nanana

Ach dziubeczki ; *
Co to za piękna, wręcz upalna pogoda zawitała do Krakowa !
Będąc dzisiaj na zakupach w poszukiwaniu prezentu dla mamy, myślałam, że upiekę się  na kurczaka i tyle po mnie ostanie haha.
No tak....dzisiaj zorganizowałyśmy sobie z Kiką miłe, kolacyjne spotkanie na balkonie ;>
Jutro natomiast wybieramy się do jej babci, a po jutrze prawdopodobnie wybieram się na wycieczke rowerową z Tomaszem...
Tak, już widze jak gdzieś dojedziemy haha...

19 komentarzy:

  1. jedźcie sobie poświęcić koszyczki xd

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda na rower jest w sam raz :)
    ale Ty masz śliczne włosy ♥
    O.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Oświęcimiu też lato ;)

    Zazdroszczę Wam takich chwil!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. racja, pogoda nareszcie jest cudowna! ajjaj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pogoda jest świetna! truskawki. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O właśnie, muszę rower wyciągnąć bo z chęcia bym sobie pojeździła haha :D Miłej jazdy ale nie zgubcie się ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia!
    i włosy masz boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też chcę truskawki :C
    no strasznie gorąco już mnie to powoli zaczyna wkurzać XD

    OdpowiedzUsuń
  9. pogoda jak marzenie !
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. These photos are gorgeous, they make me really want some strawberries!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, najbardziej spodobało mi się te z czerwoną truskawką na pierwszym planie i szarym tle ;). obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ohoh, ale pyszne truskawkowe rzeczy jadłyście. zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze nie jadłam truskawek w tym roku ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. dokładnie. A siostra o nic nie błaga haha, zobacz co jest pod nią :P

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie ! Z godnością i szacunkiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahaha a to nawet godniej od naszego ! Mam nadzieję, że księdza nie zamawiałaś ani nic takiego ;O

    OdpowiedzUsuń
  17. woa, genialne zdjecia:) podoba mi sie twoj blog =]

    zapraszam na mojego bloga =]
    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń