niedziela, 10 kwietnia 2011

nieważne jak jest źle, oł je.

Oł.Jak mnie bolą zęby ludzieee....zaraz oszaleje.
W piątek byłyśmy z Kiką i Tomaszem u mojej ortodontki i pana Marcina, aby
założyć mi aparat na dół.Później złapałyśmy z Kik niezłą faze i wracając
połowe drogi na nogach wstąpiłyśmy do mc i wymyślałyśmy jakieś...dziwne rzeczy.
Natomiast wczoraj z rana miałyśmy korki z ang. z Martą.Jak zawsze było tak zabawnie, że
zamiast godziny siedziałyśmy dwie, w tym powymieniałyśmy się dziwnymi historiami, poglądami i anegdotkami haha.
Wieczorem widziałyśmy się z Tomaszem ,a motywem przewodnim spotkania był "uśmiech Wery" i "mina Aśki" ; )

13 komentarzy:

  1. sliczna jestes :) szkoda,ze tak mało sie pokazujesz :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam też mam aparat, tylko że zdejmowany. Warto jest się poświęcić dla prostych zębów ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawimy tooooooooooooooooooooooooooo xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka tapeta na telefonie;> Śliczne zdjęcia, uwielbiam Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor lakieru!

    Jeśli chodzi o aparat to masz tylko na dole, czy na górze również? Ja się szykuje do zakładania w czerwcu i już się boję tego bólu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ladne zdjęcie to ostatnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie dobrze, zęby przestaną cię boleć!!! A wiem, że to nie miłe uczucie zawsze brałam na taki ból ketonal zawsze pomógł. Zapraszam do mnie www.love-fashion-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. You are so beautiful ! :) Nice blog (:

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczny lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam.

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczęco i świeżo , podoba mi się

    OdpowiedzUsuń