poniedziałek, 18 kwietnia 2011

16.30

Witam kochani.
Ach co za weekend, niby troche go sobie przedłóżyłam ale był nudnawo-męczący.
W piątek nie byłam w szkole.Z rana zajmowałyśmy się z Kiką jej siostrą, a później
 pojechałyśmy do ikei.Popołudniu miałyśmy się umówić na kolacje ale nie wyszło, za to
 pod wpływem nie wiem czego stwierdziłam, że zetne włosy.Tak też się stało i generalnie jestem
 zadowolona z efektu, a przynajmniej staram sie być haha ; ).
No tak, cały weekend przeleżałam chora w łóżku.Sobote prawde mówiąc przespałam, jedynie
 kolo 19 odwiedziła mnie Kika i ku naszemu zdziwieniu po 7 miesiącach odezwał sie do nas Aro i to
z Norwegii ; ).
Dzisiaj także siedze sobie w domu i kuruje się całkowicie, przy okazji ominął mnie tragiczny
sprawdzian z matmy i wstawanie o 5.25 ; )
Swoją drogą niebawem święta, później wolne związane z maturami no i pare tygodni
 do czerwca a co za tym idzie - wakacje.Już nie mogę się doczekać, zwłaszcza jeżeli
 wszystko pójdzie zgodnie z planem i znowu pojadę do stanów ; )).

16 komentarzy:

  1. podobają mi się te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie wygląda ta kawa, czy co to tam jest :P
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. czarny kot przynosi nieszczescie - ponoc

    OdpowiedzUsuń
  4. godzina 5.25 znam dokładnie taki sam ból ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak fajnie, masz aparat, też powinnam nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki ten czarny kot! i podoba mi się piąte foto.

    OdpowiedzUsuń
  7. czarny kot jest przesłodki i ten na sto procent nie przynosi nieszczęścia ;)
    czeeeemu poszłabyś do technikum ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aa kocham czarne koty <3 i zielone oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie jest super;)

    Jakie teraz masz włoski?:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten czarny kot jest piękny! Śliczne zdjęcia;) Znowu kusisz tą kawą!

    OdpowiedzUsuń
  11. wstajesz jak oszołom o 5.25 ( o.O ) a i tak się spóźniasz :(
    jak jutro się spóźnisz to cię trochę zbije

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja właśnie nie mam pojęcia gdzie iść :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam słonecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny aparacik i uroczy kocur ;)

    OdpowiedzUsuń