środa, 27 kwietnia 2011

środowo-środo-wo

Ochh jak mi się nie chce wracać po tym wolnym do szkoły....
A jeszcze tydzień temu chciałam bywać w niej nawet w święta haha.Tak to jest jak sie człowiek rozleniwi.
Swoją drogą tak gadam, gadam a w szkole i tak dzisiaj nie byłam, gdyż z Kiką (oczywiście już prawie przy szkole) zniechęciłyśmy się do reszty ; ).
No i tak...byłyśmy tu i tam, widziałyśmy się z pewnymi osóbkami, troszke wypiłyśmy i tak poszłyśmy do Marty na korki z ang.Mh....miała z nas ubaw dziewczyna ; ).

No ale jutro czwartek, sprawdzian z woku mnie czeka a jeszcze kompletnie nic nie zrobiłam i zaraz muszę coś ogarnąć, 2 zastępstwa i o 13.20 do domku.
No a wieczorem - biegamy.


17 komentarzy:

  1. Czwarte zdjęcie jest prze!;) Z resztą wszystkie świetne;)

    A mi szkoda jest szkoły i tego, że już nie będę w niej miała żadnej lekcji;(

    Buziaki!;**

    OdpowiedzUsuń
  2. lenistwo jest świetne choć tak bardzo wkurza, szukaj dobrych stron haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia:) piesio najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  4. oo no to fajny dzień miałaś, haha :D
    a ja siedziałam w szkole ;c.
    piękne zdjęcia jak zawsze! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajowe foteczki ;)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam.;p
    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak najdalej od szkoły!
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. nooosek na 2 aaa ! <3 jaki słodki :* i sałatka wygląda pysznie :)
    też muszę się zmobilizować do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś dosyć interesującą osobą. Dodam sobie ciebie i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie ;D To miasto ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Podziwiam zapał do biegania. Jak udaje Ci się bycie taką zmotywowaną do biegania? Ja zawsze sobie obiecuję, ale jakoś nigdy nie wychodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Psychologią? Dość dużo nauki, no i wiadomo, ciężko też, ale jeżeli to jest coś, co kochasz, i coś, co chcesz robić dalej, bo będziesz czuła się spełniona, to jak najbardziej ci to polecam!
    I dziękuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm sałatka owocowa :) pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ta sałatka pysznie wygląda! Aż sama mam ochotę taką zrobić. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia ! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń