niedziela, 12 grudnia 2010

i tak 5 dni w tygodniu o 5.30

O nie ludzie, ja chce się jutro wyspać i nie ruszać się z łóżka do 11 rano.A tak...obudzi mnie dzwięk budzika, a później zobacze jeden z smsów od Kiki typu "o nie", "przed nami TYLKO 8 lekcji", "spoko, dzisiaj do 15.15" czy "ja nie chce!" a po czym będe biegła jak nienormalna na tramwaj, w którym zapewnie ktoś zajmie naszą miejscówe ;D.
A tak w ogóle to marzą mi się już wakacje.Chce już wyjechać, chce znowu spędzić je tak jak w tym roku, chce znowu zobaczyć tych ludzi i ahh...jeszcze tylko 6 miesięcy ;)




12 komentarzy:

  1. śliczne kolczyki, a ta paka m&msów bardzo zachęcająco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś kolczyki. w SIX?

    OdpowiedzUsuń
  3. O, i jak się skończyła ? ;)

    Ciekawe zdjęcia! Takie niby zwykłe ale mają coś w sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, mam nadzieję że u ciebie też się określi. Prędzej czy później ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oja, ja bym nie potrafiła wstawac o tej godzinie :D właśnie.. jeszcze tylko 6 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poranne wstawanie, masakra:P

    nikosview

    OdpowiedzUsuń
  7. a myślałam że w SIX.
    ogólnie to obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje, oj przytrafiła się i mam nadzieję, że nie opuści :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę spaaaać ! teraz miałam testy i jestem wykończona :o b. fajne zdjęcia tutaj i w poprzednim poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. są,są !:) tez chce wakacje!jednak nie bd juz takie swietne :(

    OdpowiedzUsuń