sobota, 25 grudnia 2010

nasza speluna ; >

Rihanna ft. David Guetta - Who's that chick


Aj ludzie, niby 2 tygodnie wolnego ,a jak patrze na zblizajacy sie tydzień to każdy dzień zaplanowany i takim oto sposobem dobrniemy do sylwestra który jest kompletnie nie zaplanowany i znowu wrócimy do szkoły.
Już nie mogę doczekać się poniedziałku z Kiką i Kacprem oraz wtorku iii czwartku gdyż będe zmieniać gumki w aparacie w towarzystwie Kiki i Tomasza no i pewnego, nieustalonego jeszcze dnia kiedy to zrobimy wieczorek dla Tomasza w podziękowaniu za jego prezenty świateczne ;).W sumie nie wiadomo gdzie on się odbędzie...może w naszej ukochanej spelunie? ; >


12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że się udało :)
    Kurcze ale masz porządek w szafie, aż pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuje aparatu , ja mam zdejmowany ale noszę go już 5 rok i niedługo mi zdejmą. z efektów jestem bardzo zadowolona, jak patrzę na zdjęcia na moje okropne zęby to teraz są śliczne ;]
    pozdrawiam kamila .

    OdpowiedzUsuń
  3. no własnie to jest przykre, ze z roku na rok, ta cała magia gdzies znika...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna szafa :) masz aparat na zębach?

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, ja też mam! ale prawie od roku - już mi się znudził xD :))

    OdpowiedzUsuń
  6. heej! ;)
    zapraszam na mój blog yosoyloca! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz postanowiłam, ze taka zorganizuje. jak bede miała swoje dzieci ;];]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki porządek. Ja też muszę się wziąć za sprzątanie szafy.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak poukładane w szaaaafie :D jakie gumki teraz? XD

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jestes ladna;d swietne zdjeci to z swiatelkami ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze porzadku w szafie :))
    Jesli interesujesz sie moda to zapraszam na: http://www.my-name-is-audrey.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń