sobota, 4 grudnia 2010

tap śniegl

Po 2 dniach siedzenia w domu czuje się lepiej, chodź ciągle mnie kaszle.
Dzisiaj byłam na małych zakupach i kupiłam sobie sukienke w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;D.Później byłyśmy z Kiką u Tomka, jego pies prawie nas zjadł i jest bardzo agresywny.Później mnie zaoglądali jakimś przygłupawym filmikiem i miałysmy 4 min. żeby zdążyć na tramwaj, cudem nam się to udało.
ps.jakość zdjęć jest rozwalająca, poza tym nie ma zadnego naszego wspólnego gdyż każde jakie zrobilismy było beznadziejne ;p.



 




5 komentarzy:

  1. Sukienka wspaniała! teraz też poluję na jakąś na studniówkę ;D
    A tapl śnieg przypomina mi Bobka z muminków :O

    OdpowiedzUsuń
  2. tap śniegl. :D haha :D
    sukieeenka ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka śliczna;D
    +
    nowa notka;D

    OdpowiedzUsuń