środa, 22 grudnia 2010

"życzymy Ci tego co Ty nam, kropka" ;)))

No nie mogę, co za tydzień....w poniedziałek, niespodziewane i bardzo, "wery" zaskakujące wagary z Tomaszem, całe szczęście nie było jego psa i nas nie pożarł no ii ogólnie to no, było bardzo, bardzo fajnie.We wtorek znowu wagary, tym razem u Kiki, mi się zaspało i biedna musiała  czekać na mnie aż 1,5 godziny haha.No a dzisiaj, wkońcu, wybrałyśmy się do szkoły ; >.Poskładaliśmy sobie wszyscy życzenia z których był niezły ubaw.Największy chyba ze "świra" haha.No i jakbym mogła zapomnieć o jakże to wspaniałym naszym towarzyszu Kacprze, który wiernie siedział między nami i nas świetnie zabawiał, poczym wydało się z kim tak naprawde ma dziecko ; >.
Po wigilii klasowej obdarowałyśmy Tomasza prezentem który zostawiłyśmy w jego skrzynce gdyż nie było go w domu ;D.


11 komentarzy:

  1. liceum plastyczne :) :P
    mam nadzieje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoją twarz -jest przesłodka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zaspałam na wigilię klasową ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :) a jak przygotowania do świąt i sylwka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne masz bluzki :) wgl. jesteś fajna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia jak zawsze super ;)
    Kamila .

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w sumie mam już koniec semestru, więc jak szalona poprawiałam wszystko co się tylko da w ostatnich tygodniach. teraz czas odpocząć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A no jadę jadę ;D
    Wiesz zawsze można na jakieś zimowisko się zapisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for the comment, the picture of you in the lace top is beautiful :)

    Teenage Daydreams

    OdpowiedzUsuń