sobota, 26 marca 2011

098965645 oł.




Co to za pogoda? Mamy koniec marca a tu pada śnieg -.-
Dzisiaj wraz z Kiką byłśmy w kinie na "Sala samobójców".Jestem oszołomiona całym tym filmem, wywarł na mnie ogromne wrażenie.
Jest to pierwszy polski film który tak mi się spodobał.Porusza bardzo ważne problemy dzisiejszych czasów
- powiązanie świata realnego z wirtualnym, inne spojrzenie na portale społecznościowe, samotność, miłość i to jak wszyscy nawzajem siebie krzywdzimy....
Sam koniec też bardzo orginalny, który daje do myślenia i wszystko to takie w nas wywarło emocje, że wychodząc i nie odzywając się do siebie płakałyśmy ; ).
 No tak, a poza tym uległyśmy zafascynowaniu nową kolekcją Oysho, że nie mogłyśmy nie uledz pokusie i popołudniu wróciłyśmy
do galerii aby coś zakupić, jednakże plany się troche inaczej potoczyły i tak zakupiłyśmy - nic.

13 komentarzy:

  1. zakupiłyśmy nic - dobra nie musiałaś mi o tym przypominać ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy o tym śniegu gadają a u mnie nic ;D
    też chciałam iść,ale u mnie w mieście nie ma kina ;o ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze. Muszę się wybrać na tą Sale samobójców bo coś się zabrać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też byłam na tym filmie, muszę przyznać że fajny chociaż w ogóle mnie nie poruszył ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę obejrzeć ten film w najbliższym czasie, bo recenzje ma dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ochotę iść na ten film;)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piekny typ urody i taaakie ponetne usta

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę ale super, a wiesz już może gdzie organizowane są takie atrakcje jak skok ze spadochronem?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. we Włocławku jeszcze można, koleżanka mi mówiła że ok 600 zł za skok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love these photos :) and you are gorgeous ;)

    following.

    OdpowiedzUsuń
  11. też byłem i też podoba mi sie ten film ;) ps. ciekawie piszesz

    OdpowiedzUsuń