niedziela, 20 marca 2011

tak w zasadzie to nic.


I takie stare, które przed chwilką znalazłam na koniec ;  )





























Tak więc weekend zleciał mi w sumie na niczym, w sobote miałam dużo sprzątania i ograniania w domu a dzisiaj była u mnie Kika i tak
przesiedziałyśmy 4 godziny siedząc i nic nie robiąc.Najbardziej rozbawił nas jednak Robert M i jego wypowiedzi ; >
Aaaaa strasznie nie chce mi sie iść do szkoły, całe szczęście we czwartek idziemy na UJ czy cos więc ach, 4 dni jakoś przetrzymam ; ).
*biorę udział w konkursie na www.ilovvevogue.wordpress.com ; )

13 komentarzy:

  1. tjaa, robert m raził inteligencją udzielanych odpowiedzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm...sałatka, moja ulubiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, uroczy ten miś :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze masz ten smierdzacy kokosowy krem, ktorego zapachu nienawidze :<
    No, i zrobilas mi ochote zdjeciem na salatke z feta

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marynarka ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)) Misiaki;))
    Śliczne zdjęcia!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, mam takie same koszyczki : D masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. tak chciałam zobaczyć jak będę wyglądać, ogólnie trochę będą jaśniejsze , bo trochę się zmyją :D
    ale mi się podoba, ryzy twarzy mam takie wyraźniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki ;** jesteś wielka !

    OdpowiedzUsuń
  10. napisz jeszcze pod nowym postem u tej dziewczyny komentarz że chcesz brać udział w konkursie ;):* dziękuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, tak <3 bardzo Ci dziękuję, jak będziesz kiedyś chciała pomocy w czymś chętnie pomogę !:*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna marynarka! i ta sałatka<3

    OdpowiedzUsuń