piątek, 25 marca 2011

"i będziemy szły...ile sił w nogach"


O ludzie jak sie dziwnie dzisiaj czuje....mam jakiś pozytywny, choć melancholijny nastój.
Pogoda przypomina mi dziwny okres w moim życiu, słucham teraz piosenki która
również dziwnie mi się kojarzy i mimo iż ciesze się jak głupek nie wiadomo z
 czego, to naprawde...mam nieokreślone w sobie uczucie.

Swoją drogą dzisiejszy dzień również jest nietypowy.Nie nastawiłam sobie budzika
ale mimo wszystko wstałam o czasie i po 15 minutach byłam już gotowa do
wyjścia, przejechawszy 3 przystanki stwierdziłyśmy z Kiką, że pójdziemy dzisiaj tylko na
niemiecki, czyli na drugą lekcje.No i tak powędrowałyśmy do szkoły pół drogi na nogach
pół tramwajem...a mimo to iż do rynku szłysmy na nogach to w szkole byłyśmy i tak bardzo wcześnie.
Później ze szkoły zrezygnowałyśmy, miałyśmy tyyle planów, takie dobre humory a tu pogoda się popsuła, wywiało nas
na wszystkie strony, wstąpiłyśmy do mc i wróciłyśmy do domu.
 Hm...ale muszę przyznać, że ostatnio bardzo nam humory dopisują, o wczorajszym
 powrocie z wykładów nie wspomnę haha.



18 komentarzy:

  1. ;) Super zdjęcia;)* I ciekawy dzień... A pogoda u mnie też beznadziejna;/ wiatr;/;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam prawie identycznego psa ! wkrótce dodam jakieś jego zdjęcie haha rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia i te drugie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że dzień udany. twoja portmonetka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za komplementy co do mojej figury, choć sa przesłodzone;)
    Buty mi się u Ciebie podobaja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia , buty . ładnie , ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia jak zawsze (: mogę wiedzieć jaki jest tytuł piosenki ?
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. oj my się dołączyliśmy do innej klasy bo nasza pani niestety nie chce za bardzo z nami jeździć na wycieczki.. ale przydałaby się dłuższa, a nie na 1 dzień :P
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to nigdy nie oglądałaś? -.-
    fajniutkie zdjęcie z psem i ogólnie piesek mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy konkurs na moim blogu, do wygrania sukienka amerykańskiej marki FOREVER 21.GEFANKA-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. na impreze wyzdrowiałam, ale teraz jest ze mną chyba gorzej ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ech figus! jestem załamana :P

    OdpowiedzUsuń