niedziela, 13 marca 2011

982730-0

Uhhh jak fatalnie się dzisiaj czujee, boli mnie coś w oskrzelach, męczy katar w zatokach i w ogolee szkoda gadać, mam nadzieje, że jutro będzie lepiej.
Poza tym byłyśmy dzisiaj z Kiką na spacerze, miałyśmy iść na kopiec, miałyśmy porobić zdjęcia, później miałyśmy jednak iść na kładkę spacerową....a ostatecznie zasiedziałyśmy się w mc...i tam spędziłyśmy przedpołudnie ; ).

Tak strasznie nie chce iść jutro do szkoły,tak strasznie nie chce mi się wstawać-ratunku.


37 komentarzy:

  1. nie tylko Tb nie chce się iść do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się właśnie chce iść do szkoły, ale wizja klasówek mnie przraża :<

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też bardzo bardzo się nie chce iść do szkoły, a tym bardziej wstawać o 6:30 .
    ~kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś damy rade, przetrwamy ten tydzień a potem mam imieniny więc będzie piękny dzień, a co na to wpłynie- piękny tydzień, a co wpłynie na to- piękny miesiąc i wszystko będzie już piękne i cudowne, ach. fajnie, no nieee ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny blog. Dodam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie tylko tobie nie chce sie rano wstawac

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej dlaczego ? :( ajj chciałabym ostatnio bylo dobrze,ale znowu cos mnie dopadlo ;p;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po weekendzie to chyba nikomu się nie chce wstawać do szkoły :) Poniedziałek najgorszy, potem jakoś zleci!

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdrówka życzę :)
    Od brata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehhh, ja też bym chętnio odpuściła sobie jutro szkołę;/ Tyle sprawdzianów, kartkówek i innych takich dziwacznych różności, a ja nic kompletnie się nie nauczyłam;/

    Genialne zdjęcia!;));*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też zapowiadają się same spr. klasówki i poprawy.
    I za tydzień w wagarowicza muszę iść do szkoły na historię tylko, bo sprawdzian jest, a u niej zaliczać ustnie to zgroza :P
    Mam nadzieję, że dziś czujesz się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja, ladna?! pff xD
    Ty jestes slicznaaa! <3
    swietne zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. robisz smaka na lody ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia
    życzę powrotu do zdrowia ; )
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję i również życzę zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Great images! That looks yum, love McDonalds!

    http://themessenger-bag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie zdjęcia nieogarnięte <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. very very lovely photos!!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mac <3 haha ^^ i jest boskoo

    wbij do mnie :D

    p.s nicee blog : )

    OdpowiedzUsuń
  20. oo no to pozazdrościć :> , nieprawda ;o ? nie kłóć się ze mną :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna jestes ;D
    zapraszam do mnie i licze na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for your comment!
    Very nice pictures!
    Would you like to be followers?
    Kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  23. dzisiaj już środa, to potem szybko zleci. bardzo oryginalne zdjęcia, podoba mi się pomysł na zrobienie zdjęcia zdjęciu w aparacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam do udziału w KONKURSIE na moim blogu! do wygrania 2 pary butów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te lody <3
    Wgl. to ciekawe zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. heh dzieki, masz ciekawe spostrzeżenia ;d

    aa i strasznie piękna jesteś, kocham twoje włosy <3
    dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuje ;* z siatkowki : )
    ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne fotki ;)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. ja na szczęście mam rekolekcje, w sumie lekcje zaczynają mi się dopiero od środy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 2 zdjęcie super :). I te loooody .... mmm

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię twojego blogspota, tak tu ciepło i przytulnie, ciekawe notatki i wogole. Zapraszam również do mnie, mozesz poczytac również o modzie. <3 A towj blog, to.. jeszcze raz.. CUD! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś bardzo ładna :) jak modelka :) prawie jak Anja Rubik ^^ <3 zajebisty blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog.!
    Zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś mega ładna ; *
    u mnie nowa notka zapraszam ; **

    OdpowiedzUsuń