piątek, 18 marca 2011

love is great, love is fine

Wkońcu piątek, chociaż...sama nie wiem kiedy i na czym zleciał mi ten tydzień.
Jutro przede mną i Kiką wielkie wyzwanie, a mianowicie kino z jej młodszą siostrą...mam nadzieje, że nas nie pozabija haha ; ).
Poza tym Kacper wkońcu zdał prawo jazdy - gratuluje ;  )  i za jakieś 2 tyg. będziemy z nim śmigać ; > no i wreszcie
wróciła nasza kochana pani od angielskiego - nie sądziłam, że wszyscy będą się tak cieszyć na powrót nauczyciela, jak dzisiaj haha ; )


13 komentarzy:

  1. zdjacia na zdjeciu sa takie slodkie <3
    no to udanego wypadu do kina :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wypadu do kina . :DD :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcie się dobrze w kinie dziewczyny :-)
    Osobiście nie przepadam za filmami dla dzieci więc i Wam życzę powodzenia! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za pomysłowe zdjęcia.
    Świetny BLOG !
    będę odwiedzać częściej.
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w kinie... jeśli siostra Kiki ma tyle energii o mój synuś to naprawdę życzę wytrwałości ;)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 fotka genialna! Reszta oczywiście też świetna;));*
    Dobrze mieć przyjaciół z prawkiem i samochodem^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam fotografem ;) ale zgadzam się, włosy ma ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAPRASZAM DO MOJEGO KONKURSU, DO WYGRANIA SLICZNA TOREBKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahahah biana wings up robisz na pierwszym zdjęciu ??????????????????? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne 2 zdjęcie i marynarka na ostatnim wydaje się ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w kinie! świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak było w kinie ?:D
    Ja to będę skakać ze szczęścia jak nasza polonista wróci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo podoba mi się ta twoja półka z ubraniami :D

    OdpowiedzUsuń