środa, 13 października 2010

Francja 2008







Totalnie wzięło mnie na wspomnienia.3 klasa gimnazjum, nasza ekipa:ja, Kika, Klucha, Sylwia.Nasz camping, ostatni, przy kuchni i kolejce po obiad, bez stolika ani namiotu haha.Nasze fazy, pukanie w szyby, bambusy za oknem, śpiwory, syf na podłodze i ten bałagan który mnie jedyną doprowadzał do szału.
O, a to jak goniłam z Kluchą i Kaśką przebrane za szamanki i zabierałyśmy wszystkim rzeczy z przyczep haha, nasze 2 godzinne wspólne kąpiele, albo jak pojechaliśmy na złote wyspy i gadałam z Kluchą tylko po niemiecku, albo ta cudowna 29 godzinna droga autokarem ;).

5 komentarzy:

  1. fajny blog <3



    jeśli chcesz obserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaję się do obserwatorów, świetny blog!
    zapraszam do mnie. ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ;>

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , potrzebuje rady bardziej doświadczonej opinni ;]]

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń