środa, 20 października 2010

Prego.

Co za cudowny dzień.Odwiedziłam dzisiaj moje byłe liceum.Ale dziwnie, dziwnie się czułam znowu tam będąc ;).Niektórzy mnie i Kike nie poznali, to mnie bardzo zaskoczyło, niektórzy mile nas przywitali, a co dziwne, że to takie osoby o których bym nawet nie pomyślała no i niektórzy patrzyli się tak że,  nie będe może tego komentować ;).No miło było niektórych znowu zobaczyć.
Później na herbatę i na korki.Wymyśliłyśmy co kupimy Miśkowi na 18nastkę oraz jak będziemy świętować Kik17nastkę.Poza tym na korkach mega się uśmiałam, Marta miała z nas niezły ubaw gdyż cały czas coś przekręcałyśmy i miałyśmy dziwne....nie wiem...rozumowanie pewnych słów?
Jutro całe szczęście do 13.25 ale na 20 do dentysty.Niebawem aparat, już nie mogę się doczekać ;).











4 komentarze: