poniedziałek, 11 października 2010

Poniedziałek 20:20





Jestem na maxa napełniona pozytywną energią i nie mam pojęcia z jakiego to powodu ;).
Cieszy mnie wszystko-jak nigdy, no może dobijająca jest niechęć do siedzenia w szkole, chodź to nie zmienia faktu ,że kocham moje liceum.
Całe szczęście w czwartek wolne, będziemy się opierdalać z Kiką i Aśką zajadając się budyniem z bitą śmietaną ;>.

Nowy tekst do kolekcji "pocieszny" co wzięło się od "pocieszny muciek92" haha.Ogólnie nie moge uwierzyć w to co mogło się stać w sobote o 3 w nocy na moście ee..jakimś tam, strach sie bać...
Brakuje tylko Romka...o jaaa hahaha ;)).

2 komentarze:

  1. ; O frapuccinoo <3333

    bede tu zagladac czesciej :PP

    mozesz też zajrzeć czasem do mnie ;)

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty, ja też jestem nabuzowana szczęściem i to bez większego powodu :). Po prostu życie jest zbyt piękne, żeby się czymkolwiek martwić :).
    Zjadłabym sobie budyń ^^.

    OdpowiedzUsuń